Thursday, February 3, 2011

Game Developers Conference (GDC) 2011

Hey Scriptahs! Apologies for the lack of updates lately. I started a new job in December and with the holidays and such it's been a busy, busy couple of months. I did get to take another trip to Scotland though to visit a client last week and I'll be all over North America this year, including being in San Francisco for GDC.


Nick Ramsay and I will be doing a Live FACEWARE™ demo at GDC on Thursday (3/3) at 10:30am (Room 309, South Hall). Image Metrics' facial animation software will soon be released to the public and we'll be showing you what it does and how to use it.

There is also a technical artist meet-up brewing (looking like Wednesday evening). Seth Gibson is organizing. For more details check out this thread at TAO. (http://tech-artists.org/forum/showthread.php?t=1303)

There are plenty of technical artist sessions at GDC this year, it should be great fun. If you'll be at the conference leave a comment below., maybe we can meet up and grab a beer!

1 comment:

  1. Hiện tại hoa nở, cô lại không có tâm tình ngắm hoa. Tay xoa bụng, chỗ này còn có một đứa trẻ.
    Cố Học Văn, anh cũng nghĩ như Trần Tĩnh Như sao? Anh có thể chấp nhận cô đã từng có người đàn ông khác, nhưng không cách nào chấp nhận một đứa nhỏ không phải là hu Tiếng anh cho người đi làm
    Tiếng anh cấp tốc
    Luyện thi toeic tại hà nội
    Tiếng anh cho người lớn tuổi
    Tiếng anh cho người mới bắt đầu
    Học tiếng anh tại hà nội
    dạy tiếng anh cho doanh nghiệpyết thống của mình, có phải như vậy không?
    Tay rất nhanh nắm chặt lại, trong đầu nảy lên một ý nghĩa, cô bị chính mình hù họa, nhanh chóng lắc đầu.

    ReplyDelete

Scripting Topics

MEL (41) Maya (39) Scripting (32) Scripts (21) programming (14) Free Mel Scripts (8) MaxScript (7) Coding (6) Rigging (5) tutorial (5) 3ds Max (4) Python (4) Tricks (4) faceware (4) image metrics (4) Learn (3) Namespace (3) Namespacing (3) animation (3) facial (3) webinar (3) Code (2) GDC (2) Game Developers Conference (2) Multiple Namespaces (2) Print Selected Objects (2) Recursive (2) Removing Namespace (2) Return (2) Set Driven Keys (2) TOkenize (2) Tips (2) Toggle Background Color with MEL (2) animation tools (2) animators resource (2) deformers (2) learning (2) maya tools (2) mesh (2) modeling (2) nodes (2) procedure (2) script swell (2) transforms (2) Animschool (1) Attribute (1) Background Color (1) Beer (1) Blur (1) Character Setup (1) Check if an object exists (1) Class (1) Command Line (1) Constraints (1) Create SDK (1) Create a directory with mel (1) Data (1) Export (1) FilterString (1) Fix (1) Floating Slider Time (1) Functions (1) Get Maya Version MEL (1) Get Parent (1) Google (1) Holiday (1) How To Write To A Text File (1) Import (1) Incremental Save (1) Index (1) Joint Chain (1) Make Set Driven Keys (1) Maya Version (1) Modules (1) Objects (1) Orient Constraint (1) PYMEL (1) Parent (1) Parent Constraint (1) Point Constraint (1) Position (1) Print (1) Print Current Selection (1) Print Random Quotes (1) Print Selection (1) Print Vertices (1) Progress Bar (1) Progress Window (1) PyQT (1) Removing Spaces From Names (1) Scene File Name (1) Select Connections (1) Select Outgoing Nodes (1) Split Bones (1) Split Joints (1) St. Patrick's Day (1) String Array (1) System (1) Transfer UVs (1) Viewport (1) White Space (1) Windows Username (1) Zero Out Attributes (1) animButtonState (1) arrays (1) articles (1) auto key (1) better (1) blendshapes (1) break (1) confirm dialog (1) continue (1) convention (1) e3 (1) efficiency (1) error (1) eval (1) executable (1) fclose (1) fopen (1) fprint (1) games (1) improving (1) infinite loop (1) joints (1) listHistory (1) listRelatives (1) logic (1) loops (1) milestone (1) nodeType (1) objExists (1) recursion (1) rotates (1) rotations (1) schools (1) sculpting (1) setAttr (1) shout outs (1) source (1) source a script with a variable (1) speed (1) tech-artists.org (1) translates (1) video (1) warning (1) world matrix (1) worldMatrix (1)
 
Script Swell - Blogged